Prima data



Astazi 28.05.2015 mi'am propus sa imi fac si eu un jurnal,deci cred ca trebuie sa incep cu cuvintele magice :))
Draga jurnalule,astazi am avut ultimul clopotel,cel mai trist moment din ultimii 4 ani.In acest timp am legat prietenii,mai bune sau mai putin bune,iar de acum fiecare este pe drumul lui,si chiar este destul de trist pentru ca o sa apara distantarea si usor usor o sa se rupa legaturile.Dar totusi sper sa mai tin legatura cu unii colegi precum Sookie,Oana,Dara,Geo,Flo si altii. Mai spre seara dupa ce am terminat meditatiile am iesit cu Sookie prin Coresi,acolo unde am vazut'o si pe Bianca.Cu toate ca nu stiu de ce,dar cand am vazut'o,cat de frumoasa este,inima a inceput sa bata haotic iar mainile au inceput sa tremure.Si asa toata seara am stat cu gandul la ea si la acest moment trist al vietii.Nu prea le am cu finalurile,dar revin altadata cu alte informatii.

Comentarii

Postări populare