Intamplari si stele cazatoare

          In seara dintre 13 si 14 august a fost ploaie de stele,un fenomen care ma face sa iubesc natura din ce in ce mai mult,cerul era senin,eram pe un deal unde nu era pic de lumina,iar in zare era si carul mare,constelatia care ma fascineaza.
          In suflet,undeva bine ascuns inca mai sunt copil,inca mai cred in dorinte si de asta cu fiecare stea care cadea imi puneam si cate o dorinta.Imi dau seama totodata ca maturizarea mea e in curs de dezvoltare pentru ca ma cam regasesc in vorba "Iti dai seama ca te-ai maturizat atunci cand nu iti mai doresti obiecte,ci persoane". Incercam cumva ca fiecare dorinta sa fie cumva diferita,si cu toate ca nu prea cred eu in ele,o dorinta intr-o proportie mica s-a indeplinit.Pot spune si ca imi era dor de fata de la Cluj,si de aproape un an nu o mai vazusem.
          Dupa cum am mai spus nu cred in coincidente,mai repede cred in destin.Ziua de 15.08 incepe normal,am mers cu un prieten cu bicicletele pana la mall,dupa care trebuia sa ajungem la o banca, intamplator treceam pe langa o statie R.A.T. iar eu vazusem o tipa care arata bine de la distanta dar am vrut sa o vad si de aproape.Am mers inspre ea,si cu cat ma apropiam cu atat mai mare era nedumerirea mea daca este fata de la Cluj sau nu.Am zis totusi sa merg mai incet si mai aproape si chiar ea era,frumoasa ce de obicei cu ochii aia in care te pierzi foarte usor,ne-am oprit si am vorbit putin.Nici prin gand nu imi trecea ca o sa dau de ea,si totul putea sa fie evitat foarte usor ca de fiecare data cand ma intreb daca e coincidenta sau destin.
          Partea amuzanta este ca in dimineata zilei de 12 august am visat ca am reusit intr-un final sa ii impartasesc sentimentele,si cumva simteam o usurare,ca si cum mi s-a luat ceva de pe inima.Actiunea incepe cand noi 2 eram deja pe o strada laturalnica,si nu stiu cum se face dar eu aveam un trandafir in mana.Uitandu-ma la el mi-am dar seama ca e momentul potrivit sa dau frau liber sentimentelor si asa am si facut,dupa care i-am oferit trandafirul,si uite asa s-a terminat visul pentru ca m-am trezit.
          Intrebarea este aceeasi,coincidenta sau destin?Sa fie oare o prevestire ca urma sa ma intalnesc cu ea cateva zile mai tarziu?Care este adevaratul motiv pentru care se intampla asa?Atragem noi asta sau asa ne este scris?
          I-am propus ca data viitoare cand ajunge pe aici sa iesim si raspunsul a fost favorabil,chiar vreau sa iesim si poate o sa am curajul si posibilitatea sa ii spun tot ceea ce simt,azi nu am avut puterea.Am ceva scris de aproape un an si las asta aici ca amintire "M-am indragostit de ochii tai de un verde intens si de zambetul ala frumos.Nu stiu daca vezi asta sau daca iti vei da seama,dar trec printr-un moment ciudat din viata si mi se pare ca este greu,nu stiu de ce unele lucruri se intampla asa,mi se pare complicat.Sper sa ne revedem curand fata draga,te pup,ai grija de tine si sa te distrezi cat mai mult,asta conteaza acum."




Comentarii

Postări populare