Visul care rascoleste amintiri

Draga jurnalule,astazi 01.06.2015,o zi speciala,e ziua copilului,eu sunt plecat din oras,la mama la tara in Braiesti.Scriu asta pentru nu inteleg de ce visam unele persoane?Se gandesc oare la noi,sau le visam pentru ca ne lipsesc,si in vis avem senzatia ca le avem langa noi?Cateodata chiar imi lipsesc atat de mult unele persoane,si as vrea super mult sa le am alaturi pret de cateva momente.Dar sa trecem la partea esentiala,aseara am visat ca eram impreuna cu Catalina,ea avea 23 de ani,si eram fericiti impreuna,iar ea era atat de frumoasa Sper sa mai stau cu ea odata,sa depanam amintiri,sau sa mai fim impreuna de ce nu?Catalina,fara sa sti mi'ai facut ziua mai buna,iti multumesc si nu te voi uita niciodata,prima mea dragoste,si frumoasa mea mica.A doua oara cand scriu si progresam,revin cu povestiri noi.

Comentarii

Postări populare