Toate lucrurile se intampla cu un scop,dar totusi care este scopul unor intamplari?

          Postez rar,stiu.Sunt momente in viata in care chiar simt ca este nevoie sa scriu,simt ca am o intrebare sau vreau sa mai notez ceva.Actiunea se petrece in 4.02.2017 incepand cu ora 20 si pana in momentul in care scriu asta,adica 05.02.2017 la ora 02.La inceput pot spune La multi ani draga sora.
          Seara incepe la ora 8 la un bistro,asa e denumit,putin plictisitor la inceput,nu cunosteam mare parte din lume,si totusi nu am mentionat ca am iesit cu sora mea,prietenul ei si niste prieteni de-ai lor. Pe la ora 00.30 se decid sa plecam,zis si facut.Baietii erau beti si cu chef de pierdut timpul.Odata ce nimeni nu avea ceva important de facut s-au decis sa mergem intr-un pub.Am ajuns acolo,un DJ cu muzica ok,muzica buna pot spune,putin cam liber dar lumea era bine dispusa.Trece putin timpul si vine o chelnerita la masa sa ne intrebe ce comandam.M-am uitat atent la ea cateva secunde si imi parea cunoscuta de undeva,dupa mi-am dat seama ca o am la prieteni pe facebook.Pot recunoaste ca era draguta fata,dansa si se distra,nici nu zici ca era la munca.
          Pana am plecat m-am chinuit sa ii vad numele scris pe ecuson,si pana la urma am vazut un ISA scris.Nu mi-a trebuit mult cand am plecat de acolo pana sa o gasesc.In general fie ca am o fata la prieteni sau nu,daca ma intereseaza destul de mult o si gasesc,putin mai greu dar reusesc.Zis si facut,m-am uitat pe facebook-ul ei si are prieten.
         In ultima perioada tot asa se intampla,adica in momentul in care vad o fata draguta,ba are prieten,ba e mai mare ca mine sau locuieste in alt oras,ceea ce ma descurajeaza.Oricum sunt genul de persoana care ramane axat pe aceleasi fete.
          Si totusi dupa cum spune si titlul "Toate lucrurile se intampla cu un scop,dar totusi care este scopul unor intamplari?".Adica stau si ma gandesc care a fost rostul sa o vad pe fata asta,sa imi placa de ea si dupa sa vad ca are prieten?Dar totusi este o intrebare foarte grea si sper ca pe viitor sa si gasesc un raspuns.Revin cat de curand cu o noua postare.




Comentarii

Postări populare