Iubirea mea secreta,de la 18 ani

Draga jurnalule,astazi,12.06.2015,pe la 4:30 m'a intalnit cu un coleg(sookie) si am mers la un basket pe șaguna,dar nu am jucat prea mult timp pentru ca era prea cald,iar la un moment dat am primit un telefon,era sora mea care ma intrebadaca nu merg cu ea la cumparaturi in carrefour,iar eu am acceptat fara sa stiu ce urma sa se intample. Nu stiu cum face universul sau e prea mic orasul,cu toate ca nu cred ca e un oras mic,dar odata ajuns in carrefour,cine crezi ca era acolo?Daca nu ai idee iti spun eu,Bianca,mama ei si nelipsitul Alex (prietenul ei,o alta coincidenta e numele lui).De cand am vazut'o inima mea incepuse sa bata haotic iar eu tremuram,incepeam sa ma pierd.Ne'am plimbat noi ce ne'am plimbat,pana ne'am intalnit,am dat noroc cu el,sa nu zica ca sunt țăran,iar ei i'am spus in banal "Buna".Atat de frumoasa este,zambetul ei iti ramane in minte,dar acum parca avea un zambet usor retinut,parca se intamplase ceva.Frumusetea ei este incomparabila,este de'a dreptul perfecta fie ca vrea sa creada asta sau nu.Niciodata nu o sa uit de fata den adolescenta mea,frumoasa Bianca,si as vrea,daca va fi sa am o fetita,sa ii pun numele Bianca Catalina,in cinstea a doua persoane minunate din viata mea.Va iubesc pe amandoua,mi'ati facut viata mai frumoasa,fiecare in felul ei.Dupa cum spuneam ca nu le am cu incheierea,este doar a 3'a oara cand scriu,promit sa revin.
 

Comentarii

Postări populare