Dupa 8 ani,tot nu am aflat raspunsul

Draga jurnalule,astazi 13.05.2015 citind o notita mai veche m'a facut sa imi aduc aminte de prima mea iubire,si am zis ca trebuie sa scriu asta.
Actiunea se petrece la tara la bunici,in Targoviste,in vacanta de vara dintre clasa a 4'a si a 5'a,vacanta fara griji,cea mai tare vacanta de pana acum.
Totul a inceput la drum,unde ne strangeam seara,ce imi mai aduc aminte este ca jucam adevar sau provocare,iar ordinea era in felul urmator,Ali (fratele Catalinei),Catalina (prima mea iubita),eu si Andreea (o prietena buna a Catalinei).Ali isi intreba sora ce alege,ea pe mine si tot asa,iar sora lui mereu alegea provocare.Nu mai tin minte toate provocarile pentru ca au trecut 8 ani,dar stiu ca in prima seara Catalina a fost provocata de fratele ei sa ma pupe pe obraz,zis si facut,trece seara,plecam acasa,dormim.Vine a doua zi,aceeasi formatie,acelasi joc,aceeasi ordine,doar provocarea Catalinei suna astfel : "Te provoc sa il pupi pe Alex pe buze".Zis si facut,respect fetei ca nu refuza,se face tarziu si iese mama Catalinei si a lui Ali sa ii cheme in casa,ei dand sa plece,le spun noapte buna,dar o vad pe fata ca se intoarce,eu credeam ca a uitat ceva,dar ea venise sa ma mai pupe odata,iar eu mi'am dat seama ca incepea sa fie ceva intre noi,eram doi copii adorabili care aveau o relatie.In acea vara am avut parte de clipe frumoase,ca de exemplu acea seara in cort in curtea lor,eu cu Catalina la un capat,iar fratele ei cu Andreea la celalalt,si acum tin minte caramelele alea Cipi cu gust de cacao pe care tu mi le dadeai.Dar nu pot uita nici ziua aia in care eram singur acasa,iar tu mi'ai dat un mesaj daca nu vin la tine,eu am venit si nu pot uita cum tu stateai in cort citind Legendele Olimpului,am intrat si eu in cort,iar tu te'ai pus peste mine si am inceput sa ne pupam,doi copii care nu se gandeau la prostii in acele momente,tot atunci tin minte ca ne'a dat bunica ta placinta cu visine pe geamul ala micut din spatele casei.Dar cum totul are un sfarsit venea momentul cel trist,acel moment cand mai aveam vreo saptamana pana plecam acasa,eu stateam pe sala cand am primit un apel de la tine,tu spunandu'mi ca trebuie sa ne despartim ca asa e mai bine.Si acum tin minte cat de trist am fost.Dupa 8 ani,nu am uitat nimic,prima mea prietena.Dar totusi si acum dupa 8 ani ma intreb,provocarile alea ale fratelui tau au fost spontane sau l'ai pus tu?Poate o sa aflu raspunsul candva,sper!Asta e povestea mea,cea frumoasa.Nu am uitat si nici nu voi uita,si stiu ca nu vezi dar vei avea un loc in inima mea tot timpul,si daca voi avea o fetita,Catalina Bianca o sa fie numele ei,in cinstea a doua persoane care mi'au influentat trairile sa spun asa.Pretuieste persoana de langa tine pana cand timpul nu schimba ceva,revin cu o poveste noua.

Comentarii

Postări populare