Intrebari fara raspuns,oare chiar se intampla totul cu un rost?(Daca iti doresti cu adevarat,poti)

          Povestea este destul de veche,imediat se intalnesc 3 ani de cand pot spune ca o cunosc,mai mult pentru ca am vrut.Trecand pe langa mine nu am putut sa nu ii remarc frumusetea(cel putin in ochii mei este printre cele mai frumoase),ochii aia de un caprui intens si zambetul frumos.In momentul in care veneam cu Dane din Carrefour a trecut cu o prietena de-a ei pe langa noi,fata pe care o stiam din generala si ii stiam si numele,nu a fost chiar greu sa o gasesc pe facebook.Normal ca nu am pierdut foarte mult timp odata ce am ajuns acasa,am gasit contul pe care il cautam doar ca nu prea avea poze/postari si am crezut ca nu a mai intrat pe el,dar cum de fiecare data merita sa risti,am zis sa trimit o cerere si vedem rezultatul.Spre uimirea mea am si primit accept si uite asa usor usor a inceput povestea pot spune.
          Actiunea incepe in luna Septembrie din anul 2014.Tot timpul ma intreb daca toate se intampla cu un rost sau nu,pentru ca daca mergeam cu autobuzul,plecam mai repede sau mai tarziu evitam toata treaba,nu o mai vedeam si poate acum nu mai scriam asta,si ma bucur sa nu a fost asa.Cu toate ca nu sunt cea mai curajoasa persoana dupa ce am primit accept am spus sa ii scriu,mi-am luat inima in dinti,si spre uimirea mea a fost mult mai bine decat credeam.Timp de o luna am vorbit aproape in fiecare seara.Iar pe parcurs usor usor am decis sa o las mai moale sa nu creada prietenul ei ca vreau sa ma bag peste,nu sunt eu genul,cu toate ca o plac nebuneste.Am si o parte dintr-o conversatie,si ca sa ne fie mai usor,A sunt eu si B este ea,incepe brusc dar de aici am selectat,si pe atunci aveam aceleasi ganduri.

A: Eu sincer sa fiu am stat si ma gandeam daca totul se intampla cu un rost oare.
B: Ce anume sa se intample?
A: Cand ai vrea sa iti iasa un lucru exact cum vrei tu,si nu iti iese,oare se intampla dintr-o anumita cauza?
(Aici am sarit putin,nu mai am raspunsul ei dar stiu ca imi spunea ca a fost lovita de al ei prieten)
A: Ok,imi pare rau sa aud.
B: Nu,nu a dat tare.Nu accept ca un baiat sa dea intr-o fata nici macar putin.Ma rog,nu stiu de ce iti spun tie asta.
A: Poti sa vorbesti cu mine orice.
B: Da dar...nu te cunosc asa bine.
A: Niciodata nu este prea tarziu,poti avea incredere in mine.
B: Ok....
A: Daca vrei sa iesim vreodata pe afara imi poti spune.
B: Tu sa-mi spui :>
A: Ok,daca vrei sa iesim zilele astea
(Cel mai probabil am selectat fragmente din conversatie,si de asta nu prea au legatura)
A: Ti-a fost frica vreodata sa ii spui cuiva ca il placi?
B: Da...Tie?
A: De multe ori sincer sa fiu,de multe ori spuneam,gata azi ii spun,si renuntam pentru ca simteam ca nu o sa reusesc.
B: ...
A: Cel mai nasol sentiment
B: Da
A: Sper sa reusesc sa spun totul odata
B: O sa reusesti
A: Sincer sa fiu nu stiu daca o sa reusesc,tot timpul mi-au placut fetele frumoase,si multora sunt sigur ca nu le place de mine,sunt slab si nici frumos nu sunt
B: Sunt slaba,nu sunt frumoasa,vreau sa ma schimb dar nu stiu cum
A: In ce sens vrei sa te schimbi? "nu sunt frumoasa" ce???
B: Sa arat altfel,sa ma port altfel...Vreau o schimbare
A: Te-ai gandit vreodata ca sunt unele persoane care te plac exact asa cum esti??Asa slabuta si frumoasa foc??
B: Nu...nu m-am gandit.Dar chiar si o persoana care alta data imi zicea asta...azi mi-a zis altceva.Deci...
A: Ce a zis?
B: Nu mai conteaza acum...Vreau sa ma schimb.Si gata...
A: Pot sa iti spun ceva??Dar sunt cat de sincer pot,si nu vreau sa te supar.
B: Poate cu ocazia asta o sa iesim o sa vorbim mai mult si poate o sa ne ajutam sa fim altfel daca si tu vrei...Ok zi
A: Eu sincer sa fiu te plac exact asa cum esti,esti frumoasa,esti slabuta si simt ca pot sa vorbesc cu tine absolut tot.

          Dupa ce am vorbit,am reusit sa iesim de 2 ori,a fost frumos si clar as mai fi vrut sa mai urmeze,dar nu au mai fost,si cu toate astea poate o sa mai fie.De cand ma stiu sunt o persoana super curioasa,si acum vin intrebarile mele.Nu stiu de ce a continuat sa vobeasca cu mine daca nu prea avea incredere,stiu ca era la inceputul conversatiei dar sper sa ii fi castigat increderea.

          Cel mai important,si la ce ma gandesc destul de des,este daca chiar reuseam sa ne apropiem unul de celalalt,strict ca prieteni,adica o fractiune din ce am vorbit e aici.Asa mi se pare,in ziua de azi,10 august,sunt la fel,fara curaj sa ii scriu.Simt ca am un blocaj la un moment dar si nu stiu ce sa ii mai zic,poate ca este o frica sa nu ii zic ceva naspa.Inca sper ca o sa fie bine odata,sau cel putin asta imi doresc,macar sa reusesc sa o mai scot odata afara.Imi doresc asta si daca si reusesc revin cu un update.Pana atunci sper sa fie totul bine.






Comentarii

Postări populare