Colegii noi devin vechi,iar oamenii vechi pleaca la mai bine(A venit si ziua asta,voiam sa opresc timpul in loc)

          Nu stiu daca este mai bine sa se intample totul brusc si sa nu realizezi prea repede ce se intampla,sau sa ti se spuna ca peste ceva timp persoana respectiva o sa plece.Am mai vorbit cu Larisa,fata blonda de la munca in momentul in care eram liberi si ii povesteam ca nu imi place sa cunosc persoane.Stiu,e ciudat,dar dupa un anumit timp incepem sa ne intelegem,cu toate astea si mai mult urasc momentul cand persoanele apropiate sau dragi pleaca din viata mea.Simt ca se rupe ceva din mine,sunt persoane de care nu imi pasa daca raman sau pleaca,dar exista si cazuri in care de dovedeste exact contrarul.
          Dupa cum am scris si mai sus,nu stiu care varianta e mai buna,eu am fost informat de a mea colega Madalina,ca mai are o saptamana si cateva zile pana pleaca si de atunci am inceput sa ma gandesc ca nu m-am bucurat la maxim de toate clipele si ca am fost fraier si nu am intrat cu ea in vorba mai repede.La inceput parea putin timida,pana in momentul in care am inceput amandoi de la ora 6,eram singuri si dupa 30 de minute apoximativ am inceput sa vorbim.Aia a fost prima noastra discutie,am continuat in ziua respectiva,de fiecare data cand aveam ocazia si stateam in apropierea ei,iar dupa am inceput sa ne tinem loc unul celuilalt.
          Ca sa o descriu putin,este cu 3 ani mai mare ca mine desi nu pare,o fire energica,pozitiva,chiar si dupa tura de noapte ea era cu zambetul pe buze(tin sa mentionez ca era singura persoana fericita dupa o seara de munca),o persoana careia ii place teatrul si sa calatoreasca,si acum nu mai imi vin alte idei.Din dragul pentru calatorie a si demisionat,urmeaza sa isi petreaca urmatoarele 4 luni in Grecia.
          Cateodata sunt momente in viata in care iti doresti ca timpul sa se opreasca in loc si clipele sa se lungeasca la nesfarsit daca nu poti da timpul inapoi,sau cel putin asta vreau eu.Dar trebuie sa urmam cursul firesc din viata noastra,si uite ca a venit si ultima zi.Duminica dimineata a fost ultima ei zi la munca si am aflat ca ziua urmatoare,adica in 29.05 urma sa vina pana la munca.Mi-a zis ca ne vedem cand vine doar ca isi dorea sa vina mai devreme eu incepeam la 13.A aflat asta si a zis ca incearca sa vina mai tarziu,si a si reusit.M-a facut sa ma simt putin mai binisor,la fel cu zambetul pe buze a intrat.Nu stiu de ce dar eram atent la fiecare miscare a ei,poate ca refuzam si inca refuz sa accept dar era ultima oara cand o vedeam.
          Am zis de ea ca e o persoana mai timida,dar si eu sunt.Abia am reusit sa ii zic azi ca o sa imi fie dor de ea si am reusit sa mai vorbim cate putin azi,sa mai radem.A fost o zi putin mai trista,parca aveam lacrimi in ochi,dar si-a luat ramas bun intr-un mod frumos,ne-a pupat pe cei cu care se intelegea mai bine,i-am spus ca vreau sa se distreze si ca o astept inapoi la munca cu toate ca nu isi mai doreste :)) si a ramas ca ne auzim pe facebook cand ajunge si ca o sa iesim cu ea.Am zis iesim pentru ca suntem 4 in total,Daniela,Madalina,Larisa si eu.Stiu ca nu o sa vezi asta dar clar o sa imi fie dor :D



Comentarii

Postări populare