Scrisoare pentru fete : "Alege un baiat care te face fericita,banii chiar nu aduc fericirea"

          Este o ora buna,acum vin cele mai bune idei si incep cele mai bune conversatii.M'am gandit la titlul asta fara sa vreau,si am zis ca odata trebuie dezvoltat.Au trecut doar cateva minute si am zis ca acum este cel mai bun moment pentru a putea scrie.
          In ultimul timp m'am tot gandit ca sunt destul de multe fete care isi doresc un prieten cu bani.
Inteleg ideea,ai bani iti permiti rahaturi,daca nu ai bani e mai greu,dar fericirea exista,Fericirea vine din lucrurile marunte,si stiu asta.Poate pana acum ceva timp nu aveam aceeasi parere,timpul trece si invatam lucruri bune sau rele,invatam.
          De ceva timp lucrez,mai exact din noiembrie 2015,acum am un salariu bun,imi pot permite tampenii,doar ca in viata mea nu s'a schimbat nimic,foarte fericit nu sunt,prietena nu am,iar tipa pe care o plac are prieten.Cei mai fericiti oameni sunt cei simpli,iar cei mai darnici sunt cei saraci.
          Haide sa nu uitam de lucrurile care ne fac cu adevarat fericiti,o singura viata avem si trebuie traita frumos,asa ca pentru a avea o viata frumoasa cel mai mult conteaza fericirea,si daca este fericire banii vin si ei dupa.Nu stiu exact cum sa inchei dar este doar decizia voastra daca alegeti banii sau fericirea.O seara placuta si sper ca alegerea sa fie cea buna.

Comentarii

Postări populare