Azi sunt fericit

          Sunt unele momente frumoase in viata,chiar te fac fericit.Nu stiu cum se intampla,dar destinul ti le da grav.Stiti momentele alea in care iti doresti extrem de mult sa vezi o persoana pentru prima data,esti curios,in poze arata bine,dar vrei sa vezi si realitatea.Cu cat trece timpul iti doresti din ce in ce mai mult asta,nespus de mult pot spune.
          Se intampla in asa fel incat sa ai impresia ca nu o sa mai vezi persoana respectiva.Stiti voi,ba ploua,ba e urat afara,ba se iveste altceva si ai impresia ca nu o sa mai vezi persoana respectiva.Totusi povestea se schimba aici,am o colega din liceu cu care vorbesc destul de mult,si recent a venit verisoara ei care este din Piatra Neamt prin Brasov.Inainte sa ajunga i-am gasit contul de facebook,m-am uitat la pozele ei,si nu este ceva nou,mi-a placut zambetul ei.Imi doream destul de mult sa o vad ,dar eram aproape sigur ca nu o sa reusesc,dar totusi destinul a facut cumva sa reusesc sa o vad,a fost o zi frumoasa,mai bine spus o zi care m-a facut fericit.Ma bucur cand stiu ca reusesc anumite chestii pe care mi le doresc foarte mult.
          Din cate am observat astazi,este o persoana simpla,cu un zambet frumos,ochii caprui,mica de inaltime,cu un accent care suna bine dar totusi parea putin timida,este posibil sa fi fost.Sa fim seriosi,urasc sa cunosc persoane noi,asta sunt dar dupa un timp incep sa ma inteleg cu persoanele respective.Sper sa mai am ocazia sa o mai vad peste ceva timp,chiar imi doresc asta,imi place sa vad persoane cunoscute dupa un timp.
          La final cand iti dai seama ca intradevar moare ultima speranta,te simti mai fericit,cand sti ca ai vazut persoana respectiva.Ai o fericire sufleteasca si parca se schimba toata ziua.Nu am cuvinte sa descriu starea mea de azi,16.08.2016,dar sper ca ati inteles din ceea ce am scris aici.Cel mai important este sa nu iti pierzi increderea,sperata chiar moare ultima,asta e sigur :)) Revin curand.

Comentarii

Postări populare