Oamenii sunt influentati sau sunt schimbati de alti oameni?

          Azi,11.08.2016 in Brasov,vreme urata si multa ploaie.Nu sunt foarte multe lucruri bune de facut,fie stai in casa,fie dai o tura prin mall.Pentru ca prima optiune nu era cea mai buna,am ales impreuna cu inca 2 prieten sa dam o tura prin Coresi.
          Pentru ca este un oras foarte mic,si odata ce era urat afara,era mai multa lume in mall printre care si fata pe care o plac.Ma plimbam cu prietenii,cand fara sa vreau,o vad cu coltul ochiului,era cu tatal sau si cu prietenul,si din cate am vazut se indreptau spre iesire,eram prea departe pentru a ne saluta,si nici nu se uita spre mine.Pana aici pare totul ok.Noi 3 ne indreptam spre Auchan,intram in magazin si ne tot invarteam dupa tampenii.
          Prima oara o vad pe ea cu prietenul si taicasu ca trec pe langa noi,nu ne vad,posibil ca vorbeau intre ei si nu erau atenti la ceea ce este in jur.Ea nu pare ca s-a schimbat,si clar nici sentimentele mele. Aceeasi situatia,cand o vad,simt ca nu mai sunt eu,picioarele mele parca nu mai sunt asa stabile,iar inima bate de rupe,simt asta doar cand o vad,si nu,nu stiu de ce.
          Nu stiu cum se face,si unde voiau prietenii mei sa ajunga,dar a doua oara era cu maxim 10 metrii in fata mea,am zis ca astept sa ajung mai aproape pentru a o saluta.La un moment dat,cand mergeam sprea ea,ne-am intersectat privirile,timp de 5 secunde,iar timpul parca s-a oprit in loc. Chipul frumos,ochii caprui de o intensitate mare,iar pe chip nu distingeam nicio reactie,era foarte serioasa,ne analizam unul pe celalalt,cine schiteaza prima reactie.Amandoi eram seriosi,dar totusi parca asteptam o mica reactie din partea ei,un zambet era perfect,dar nu a fost.A trecut si asta.
          Am ajuns in dreptul ei,era langa prieten,am zis sa ii salut,dar nimeni nu ma mai vedea.Sa fim seriosi,cu 30 de secunde inainte m-am uitat in ochii ei iar acum nu ma mai vede?Ceva suna dubios aici.Am unele intrebari fara raspuns,si aici am cateva neclaritati.De ce oare a evitat contactul vizual atat ea cat si prietenul ei in momentul in care am ajuns langa ei?Ea totusi ma vazut,nu poti spune nu.
          Oare este gelos prietenul si ii interzice sa mai vorbeasca cu mine?Oare s-a schimbat,tine destul de mult la el si a considerat ca e mai bine sa nu il supere?Care este adevarul?Sincer cel mai usor o sa aflu in momentul in care o vad singura pe strada,sa vad cum reactioneaza.Sper sa ii pot spune ca imi e dor de ea.Dar sunt sigur ca mai dureaza destul pana o sa o vad singura.
          Nu stiu exact cum sa inchei,dar recent mi-a spus cineva o fraza buna si suna asa : "In general,noi ne alegem exact persoanele care ne fac rau,si neglijam persoanele care ne-ar face fericiti. "Deci in concluzie aveti mare grija ce alegeti,sa nu regretati.Revin curand.


Comentarii

Postări populare