Intamplari care ma fac sa analizez situatia,cu toate ca nu gasesc raspunsul

           Nu de foarte mult timp,discutand cu colega mea din generala,si trecand prin mai multe subiecte,am ajuns si la cel privind relatiile si persoanele pentru care simtim o anumita atractie.Fie ca se intampla acum,fie ca mai tarziu,intr-un anumit moment din viata toti avem acel "CRUSH" de care nu stie si nici nu o sa afle nimeni.
          In cazul in care nu intelegeti termenul,este vorba despre persoana pe care o placi in secret.Din vorba in vorba,si sincer fara sa stiu exact cum dar am ajuns si la subiectul asta,unul interesant dar si care sa te lase ingandurat.Mi-a spus ca acum ceva timp,destul de mult,in scoala generala,a avut si ea un crush si ca avea prietena baiatul respectiv.Eram super curios dar nu am reusit sa scot raspunsul de la ea,cu toate astea am ramas cu un zambet pe buze in urma discutiei,mi-a spus ea baietii care nu se aflau pe lista cu posibilitati,si am mai ramas 4 sau 5,si eu printre ei.Probabil ca eram aproape sa aflu si incerca sa ma bage in ceata doar pentru a nu putea sa imi dau seama.Uite ca a reusit dar cu toate astea am ramas si cu una dintre cele mai mari dileme din viata,oricine era in locul meu sigur avea in gand intrebarea "Ba,dar daca eram eu?".Cu toate astea pe moment o lasam asa fara un raspuns,si sper ca daca viitoare cand ne vedem sa am curajul sa iti adresez intrebarea.
          Nu sunt eu persoana care sa isi dea seama de subtilitati,dar cu toate astea daca am ratat o astfel de sansa pot spune ca am fost un fraier,dar totusi am si o multumire sufleteasca.Stiu ca suna ciudat,dar daca chiar este vorba despre mine,eram mai mic si fara minte si nu stiu cat de mult puteam sa ducem relatia,si clar regretam,acum am mai crescut amandoi,gandim altfel fata de scoala generala,am trecut putin prin viata si am incredere ca daca se iveste ocazia o sa putem duce relatia pentru o perioada maricica.
          In incheiere am doua dialoguri intre noi doi,banuiesc ca nu o sa intelegeti prea multe,dar este important pentru mine,ramane aici scris iar peste ceva timp sunt sigur ca o sa imi rapeasca un zambet,si suna cam asa:

Ea: "Uite,se vad stelele!"
Eu: "Da,dar mai frumos se vedea luna...."
Ea: "Ce vrei sa spui?Stelele nu sunt la fel de bune ca luna?"(pe un ton copilaros)
Eu: "Ba da,nu am spus asta,iubesc stelele,mai ales cele cazatoare <3 "

Discutia noastra intensa despre luna si stele din data de 30.09.2017, ora 00:39, Brasov, la o scara intunecata de pe o strada oarecare.
Doamne cat iubesc eu discutiile cu o fata care este copilaroasa chiar si pentru 10 minute,imi aduc un zambet pe buze si pot spune ca le intru in joc si ma fac sa uit de toate.

Iar un alt dialog dragut pot spune :

Ea: "Nu cred ca o sa ma casatoresc vreodata,iar daca o fac,o sa o fac doar pentru familia mea."
Eu: "Eu ma vad casatorit,dar o sa mai treaca cativa ani pana sa ma casatoresc.Si sunt sigur ca o sa fie un baiat care sa iti schimbe ideea asta,un baiat bun care sa te merite."
Ea: "Hei,o sa ma chemi la nunta ta?Eu o sa te chem la a mea."
Eu: "Da normal ca te voi chema."

          Si uite aici o discutie serioasa,care a reusit sa ma lase ingandurat,adica imi este frica de momentul ala,nu stiu cine si cum o sa fie.Sper sa fie totul bine si sa fie toata lumea sanatoasa pana atunci,ma refer aici la casatorie.Si cel mai important sper sa nu dau peste vreo persoana care sa imi schimbe si mie gandurile.Sincer stau acum sa ma gandesc,daca as putea eu sa ii schimb gandirea,oare daca pe mine ma placea.....Urasc momentele alea in care am intrebari la care nu pot sa primesc un raspuns bun,si nu am de la cine altcineva in afara de ea.
          Stiu ca pare ciudat,dar azi am finalizat totul,azi 05.11.2017,am mai ajuns la Cluj in data de 22.10 (am scris in "Ai incredere si spera pentru ca se intampla").Am mai incercat inca odata sa aflu raspunsul de la ea si nu am reusit,nu am scos nimic,se tine la fel de tare.Odata cu postarea asta am nevoie de raspunsuri,si stiu ca nu vezi asta,dar sper ca intr-un viitor apropiat sa le primesc.




Comentarii

Postări populare