Ai incredere si spera pentru ca se intampla


        Imi place cand gandurile,sau mai bine zis dorintele devin realitate.Acum 2 saptamani am fost foarte rapid la Cluj intr-o mini excursie si nu i-am zis tipei pe care o plac ca o sa fiu pe aici,ea fiind la facultate.Am planuit cu baietii o noua plimbare,tot la Cluj,pentru azi 21.10.2017.I-am zis cu cateva ore inainte ca o sa ajung si am intrebat daca ne putem vedea.A spus ca da,si uite-ma asteptand-o in fata la Iulius Mall.Vreau sa vorbesc putin cu ea 10-15 minute,dar vedem dupa ce iese.
          A trecut si partea asta,asteptarea,cu toate ca eram atat de nesigur pe mine.Nu stiam daca o sa ii placa trandafirul pe care il cumparasem,ce o sa zica si tot odata voiam si sa nu se supere.Dar ca de fiecare data,ma gandesc ca nu o sa fie bine dar se dovedeste exact contrarul.Cele 10-15 minute de care spuneam la inceput s-au transformat usor usor in o ora jumatate.
          Doamne,atat de bine ma simt cand stau si vorbesc cu ea,ma linisteste si simt ca ii pot spune orice.Pot spune ca este prima persoana cu care m-am vazut intr-un alt oras,prima persoana de care am tras putin sa ne vedem,fara ceva planificat.Este o fata foarte ok,este a doua oara in decurs de o luna in care ne-am vazut,si totusi a acceptat,alte fete poate nu ar face asta,gasind tot felul de scuze.Din cate am inteles de la ea chiar i-a placut floarea,si s-a bucurat.Mi-a spus ca nu a mai primit o floare din vara.Mi-a spus ca i se pare asa ciudat sa ne plimbam amandoi prin Cluj amandoi fiind din Brasov,si sincer sa fiu si eu aveam acelasi sentiment,dar a fost frumos,sau cel putin mi-a placut.
          Schimband putin subiectul,ochii aia,de un verde frumos,cu toate ca nu sunt cel mai mare fan,dar fata si ochii aia te fac sa te uiti atent pentru cateva secunde bune,sa taci si sa admiri.Cel putin eu asta am facut,am tacut,priveam si zambeam.Este o fata desteapta si sincer sa fiu nu am deloc incredere in mine,adica eu o vad ca pe o fata cu care nu as putea avea o relatie.Incerc sa o fac sa aiba incredere in mine dar nu stiu daca am reusit.Este greu sa iti spui sentimentele fara a avea idee despre sentimentele celeilalte persoane,este complicat.
          Dupa un drum lung,22 de ore nedormite,oboseala si alte cele,ajungem acasa,iar eu raman cu un zambet larg pe fata pentru ca am reusit ceea ce mi-am propus,adica sa ma vad cu ea si sa imi fac curaj sa ii dau o floare.Pot spune ca a meritat efortul,a fost o calatorie frumoasa si cu destul de multe lucruri neplanificate,dar asa ies cel mai bine.Orice ai in gand,daca crezi ca e bine nu ezita sa il faci.
          Iar in final vreau sa imi las ideea aici fara a influenta pe cineva “Iubeste si admira femeia capabila,cea cu care poti discuta orice si cea care te face sa te simti bine in prezenta ei.Sunt alte aspecte mult mai importante in viata fata de frumusete,sanii aia mari sau posteriorul gigantic.Daca se incadreaza in primele 3 din punctul tau de vedere eu spun ca e minunat,daca mai are si din urmatoare 3 atunci il poti considera un bonus.Iubeste femeia care este frumosa la nivel mental si cea care nu este pe interes”.
          Asta e ideea mea,voi sa luati ceea ce credeti ca vi se potriveste si nu va lasati influentati.


Comentarii

Postări populare