Seri linistite cu oameni speciali - 29.09.2017

          Ziua mea, 28.09 ,a trecut destul de repede,a fost foarte frumos cu momente neasteptate.Nu ma asteptam sa primesc de la o colega de munca un ou Kinder,chiar un gest foarte dragut.Pe langa asta am fost sunat si de o colega din generala,si sincer sa fiu chiar am ramas surprins,apreciez ca a facut asta si ca s-a gandit la mine.Stiam ca urma sa plece la facultate in Cluj,totusi nu eram sigur daca nu cumva este deja acolo si i-am propus ca data viitoare cand ajunge in oras sa iesim pe undeva doar ca ea a avut o idee mai buna,sa iesim pana pleaca.Zis si facut,am stabilit pentru azi 29.09 dupa ce termin si eu munca.
          A venit si momentul sa ne vedem.Stiind unde sta,am mers sa o astept la scara,ne-am intalnit si am plecat spre oras sa gasim un pub ceva unde sa stam,sa vorbim si sa ne simtim bine.La scurt timp dupa ce am ajuns am si gasit un loc cu muzica buna si dragut pot spune.Initial as fi vrut o cafea ceva,dar am ajuns sa comandam fiecare cate un pahar de vin,iar odata cu el am tot inceput sa vorbim,am trecut prin atatea subiecte,dar cateva au fost destul de intense.Am vorbit si de generala si de iubirile secrete de atunci :)).
          In prima parte i-am spus cate putin despre tipa din "Timpul zboara,copilaria dispare si vin tot mai multe intrebari", si la fel am ajuns la concluzia ca este o diferenta mare intre noi doi si eu merg tot pe ideea mea ca nu este ceea ce vreau,imi doresc o fata de varsta mea sau maxim cu 2 ani mai mare si fara copil.
          In al doilea rand am ajuns inevitabil si la discutia mea preferata despre tati.Dupa cate mi-a spus ea nu isi mai aducea aminte ceva concret de el si a vrut sa il intalneasca,dupa 18 ani,este frumos sincer ca a vrut asta si ca a avut curajul.O respect pentru ca a reusit in mare parte sa treaca peste toata treaba asta,si stiu nu e usor.Pe parcursul serii mi-a spus si ca din cauza lui si-a pierdut in mare increderea in barbati,si am incercat sa o fac sa inteleaga ca nu toti sunt asa.Inca am incredere ca exista baieti care sa aprecieze o fata in adevaratul sens si cel mai important si sa o iubeasca.
          Iar in incheiere,ceea ce pot spune este ca fata de care vorbesc are un zambet frumos,este draguta si este o persoana foarte buna.Este mai mereu cu zambetul pe buze,poti discuta cu ea orice(sau cel putin eu asa ma simteam) iar bunul simt il are din plin.Pana data viitoare cand ne vedem o sa imi fie dor de tine,cu toate ca nu vezi iti doresc toate cele bune si o viata frumoasa si dupa cum am spus ne vedem curand.Eu astept sa ajungi si sa revin cu partea a doua.

https://www.youtube.com/watch?v=W35bqP4sgCA


Comentarii

Postări populare