Tu esti oaia neagra in ochii mei

          Bun,cu un sentiment de neliniste in suflet scriu si asta.Timpul trece,imediat se fac 6 ani de cand am inceput sa ne evitam din ce in ce mai mult.Cu tine nu am nicio treaba,fiecare face alegerile de care este sau nu este mandru,dar asta este o alta poveste si ca o mica paranteza eu sunt fericit cu ce am acum,este totul bine.
          Pe langa tine,oaia neagra,mai este si jumatatea ta care este cat un intreg sau mai bine zis in ea sunt mai multe femei,sau dupa cum o denumesc eu "Asteroida".Persoana asta care in viziunea ta este totul,eu o consider cea mai infecta persoana si o astept la cotitura ca sa ii schimb parerea despre mine.Vorba aia,toate se intampla candva,este nevoie doar sa ii dam timp timpului pentru a le aranja asa cum este necesar.
          Din cate am auzit intrebarea ta de zilele astea este pe cine mai gasesti la 50 de ani?Nu stiu cine te mai ia boss.Ce iti e frica de singuratate?Fiecare alegere are si consecintele ei,si uite ce a rezultat din alegerea ta.Un copil de 25 si unu de 21 aproape.Cu care dintre ei mai vorbesti?Cu niciunul,si in viitorul apropiat sunt sigur ca o sa ne cauti tu.
          Nu scriam asta,dar in ultima perioada bunica mea nu se simte bine,nu este in cea mai buna forma,si pentru ca tu esti un fraier si iti e frica sa nu te certi cu asteroida sau sa nu plece cumva de la tine,tu te certi cu toata lumea si noi nu putem sa trecem sa o vedem.Te urasc pentru asta,ai cel mai josnic comportament si nici nu se pare ca ai 50 dupa ce alegi si cum te comporti.Felicitari,ai o persoana care te uraste,si pentru asteroida ta imi doresc sa treaca prin toate starile mele,prin tot ce am trecut eu in astia 6 ani,si sa nu o poata ajuta nimeni.
          Iar cu privire la ziua de azi,am auzit discutandu-se despre morfina.Am mai auzit de asta doar in melodia lu Nimeni Altu.Cand am auzit asta mi-am dat seama ca este grava treaba,si imi pare rau sa aud asta,ma indispune.Mai ales cand stiu ca femeia care este bolnava din saracia ei a strans 500 de lei pentru ca stia ca vreau sa imi cumpar o masina.M-am mai gandit la asta si de fiecare data cand imi trece prin minte gandul asta mi se rupe inima jur,si cu cat ma simt mai naspa cu atat mai mult creste ura in mine.Si mai este inca o persoana,bunicul meu pe care il vad ca pe zi ce trece isi pierde speranta si nu mai are nici el puterea sa lupte.Le doresc o forta de fier,si pe langa asta toata sanatatea din lume.
          Nu te lasa descurajat de ceea ce se intampla in viata ta si cel mai important incearca sa treci peste.Eu unul am incercat si pot spune ca intr-o oarecare masura am reusit,doar ca ura nu dispare.Apreciaza lucrurile marunte de la persoanele dragi sau apropiate. Revin curand.

https://www.youtube.com/watch?v=LwGWMvPLRMY




Comentarii

Postări populare