O zi frumoasa ca o fata de la tara (Nimeni Altu' - O noua zi)

 

Draga jurnalule,a mai trecut ceva timp,vacanta e pe sfarsite,iar eu sunt la tara cu matusa verisoara si prietenul matusii,sunt aici de 2 zile dar pana cum nu am vazut-o pe Cata.Totusi sper ca pana plec sa o vad macar odata,intr'un fel imi este dor de ea,imi e dor sa o vad,imi e dor de frumusetea si gingasia ei.In viata mea nu o sa inteleg de ce prima dragoste nu se poate uita,nu ca mi'ar parea rau,chiar sunt cel mai fericit si daca as putea as mai vrea sa fiu odata cu ea,sau macar sa stam cateva ore impreuna.Stiu ca suna nebuneste dar astea sunt gandurile mele,ea clar o sa ramana destul de mult timp in inima mea.O plac din tot sufletul.Dar daca e sa nu o vad,o sa ma simt destul de nasol,vara asta ar fi devenit mai buna doar daca trecea prin fata mea si ne salutam.Cu siguranta ca daca voi o vedeati spuneati ca este o fata frumoasa si ca merita sa fie fericita.Pana la varsta de 18 ani m'au innebunit fetele frumoase dea dreptul,o fata frumoasa este o fata care merita orice .Din punctul meu de vedere,ea este fata perfecta,fata din visul oricui si fata cea mai frumoasa din sat,doar la ea imi sta gandul si la acea seara in care am jucat adevar sau provocare,si cele mai minunate momente ale acelei vacante din viata mea,nu voi uita usor asta,as plati oricat doar sa retraiesc acele clipe in care eram impreuna si eram fericit,cred ca si ea era fericita.Cred ca vesnic va ramane in inima mea si vesnic o voi iubi. Continui zilele astea.



Dupa cum am zis,am si revenit.Cu toate ca am crezut ca in saptamana asta petrecuta la tara nu o sa am ocazia sa o vad,am vazut cea mai frumoasa fata de aici trecand exact prin fata mea,sentimentul este exact ca in cazul Biancai,inima bate nebuneste iar mainile si picioarele incep sa tremure.Sunt mai fericit acum ca mi'am indeplinit scopul si ca mi'am vazut prima prietena,si cea mai frumoasa.Sper sa mai avem ocazia sa mai vorbim.Azi,vineri,21.08.2015,este una dintre cele mai frumoase zile ale vietii mele.Nu stiu cum le randuieste destinul,dar cateodata,cu cat imi doresc mai mult ceva,pana la urma reusesc sa realizez ceea ce vreau.Daca cumva mergeam astazi la gradina zoologica,nu mai reuseam sa o vad pe Cata.Niciodata nu o sa imi pot explica cum se intampla unele lucruri atunci cand iti doresti cu adevarat cate un lucru.Un alt mister din viata mea,dar cu toate astea,un lucru bun chiar m'a facut fericit astazi,cel mai fericit moment din aceasta saptamana.



Din momentul in care am auzit mai exact melodia si versul "Într-o dulce primăvară, hoinărind pe-afară Am avut o zi frumoasă ca o fată de la ţară" nu stiu de ce,dar gandul mi-a sarit direct la tine.Totusi cred ca ceva ne leaga de nu pot scapa de gandul asta,sau poate sunt eu foarte indragostit,dar totusi sper sa aflu odata raspunsul la intrebarile mele. Melodia este una dintre preferatele mele,nu ezitati sa ascultati melodia,sunt sigur ca o sa va placa.

PS : "Povestea este scrisa in data de 20 si 21.08.2015,a mai avut nevoie de mici ajustari,iar in cele din urma ma bucur ca am reusit sa o postez.Sper ca v-a placut!"


https://www.youtube.com/watch?v=3XhWykjnPwI - Nimeni Altu' - O noua zi













Comentarii

Postări populare