O noua fata in viata mea


          Stiu ca am mai povestit dar nu conteaza,mai spun inca odata.Sunt un tip caruia ii plac anumite fete,mai ales cele la care pot spune ca se ajunge mai greu,mereu mi-au placut fetele cu in zambet misterios daca ii pot spune asa.
          Numele ei este Andreia,o fata frumoasa,dar cu un singur defect daca poate fi numit asa,acela fiind varsta.Are frumoasa varsta de 26 de ani,si este putin mai mare ca mine,putin mai mult.De cand a intrat in sala de training mi s-a parut o fata cu care nu o sa vorbesc prea curand si nu o sa ma inteleg prea bine.Dar de fiecare data la mine aparentele inseala,iar situatia este cu totul diferita.
          In momentul in care trainingul era pe sfarsite,eram toti colegii impartiti in mai multe locuri,eu eram destul de aproape de ea,iar din cand in cand imi mai indreptam privirea spre ea si se intersectau privirile noastre.In acel moment imi aparea un zambet pe fata,este un gest involuntar,dar totusi un sentiment frumos.Si acum imi aduc aminte de acel zambet,cu toate ca au trecut mai bine de 6 luni.
          Cand am inceput usor usor munca,am inceput sa mai vorbim si noi cate putin,sa ne salutam,mergea binisor totul.Nu stiu de ce dar de fiecare data cand totul merge frumos si este din ce in ce mai bine,se termina totul,se schimba regulile jocului,iar totusi trebuie sa faci sa fie totul bine.Mai exact cand incepeam sa stam si sa mai vorbim,eu mergeam in pauza la ea si ea venea in pauza la mine,am primit un apel pentru a merge la un interviu de angajare.Iar de aici incepe totul,nu sunt cea mai buna persoana si crede-ma ca pe cat de mult urasc sa cunosc persoane noi,cred ca de 2 sau 3 ori mai mult urasc sa stiu ca nu o sa mai vad anumite persoane de care pot spune ca m-am atasat.Este unul dintre cele mai groaznice sentimente,dar totusi asa este firesc si poate odata o sa ne intalnim noi din nou,niciodata nu poti sti ce iti rezerva viitorul,dar cu toate astea sper sa fie ceva bun.
          Nu stiu de ce,dar numele ei chiar ma fascinat,nu este Andreea ci Andreia,si sincer sa fiu este prima oara in care am auzit numele acesta in 19 ani.Nu ma prea pricep eu la chestii de genul,dar ea are ochii caprui,dar ochii aceia sunt extrem de patrunzatori,doar o privire si iti vei da seama de frumusetea lor.In momentul in care o vedeam ca zambeste,nu stiu ce se intampla dar ma facea si pe mine automat sa zambesc,are acel ceva al ei care ma fascineaza.
          Nu stiu cum vi se pare din ce am povestit,dar sincer sa fiu am incercat sa povestesc exact cum o vedeam eu si cum a ramas in amintirea mea.


P.S. : Nu ne-am mai vazut de mult timp si sper totusi sa ne vedem curand.




Comentarii

Postări populare