Ochii frumosi care ma fascineaza

 De ce ne indragostim de persoanele gresite?Iar cand incerci sa cunosti fata putin mai bine realizezi ca are prieten,sau ca este mai mare cu 6 ani fata de tine." Mai trist decat pare,poate nu realizam la momentul potrivit,dar din pacate realizam in momentul in care avem parte de o intamplare asemanatoare.
       Sincer inca ma gandesc cum sa incep postarea asta,este foarte complicat,dar totusi cred ca o intrebare la care caut cel mai bun raspuns este cea mai buna in momentul de fata."
          Sa incep cu inceputul cel mai bine.Pe data de 2.11.2015 am inceput sa lucrez,si ca de obicei prima zi a fost cea mai grea :)) Nu imi plac inceputurile,asta sunt eu,cu toate ca pe parcurs ma acomodez,le detest.Dupa primele zile a inceput totul sa fie mai ok,sa facem cunostinta intre noi,toate bune si frumoase pana aici.Pe data de 3.11 dupa ce a trecut prima ora isi face aparitia "fata cea noua",la prima vedere fiind o fata frumoasa,dar usor usor ochii Andreei au inceput sa ma fascineze,
alaturi de zambetul inocent de pe fata ei.Partea trista este ca Andreia este cu 6 ani mai mare ca mine, eu avand 19 si ea 25.Chiar imi doream sa fim impreuna daca pot spune asa,dar este destul de mare si sigur nu o sa am nicio sansa pentru ca sunt atat de multi baieti mult mai frumosi decat mine,mai mari, cu mai multi bani si chiar este imposibil.De fiecare data cand ma uit in ochii ei imi vine sa zambesc fara sa vreau,si atunci zambeste si ea,in ochii ei se poate vedea frumusetea si gingasia unui copil,este o senzatie unica pentru mine.De multe ori imi pun ceva in gand,dar deja aici este prea mult si imi dau seama ca este imposibil,cu toate ca as vrea nespus de mult.
        Stiu ca trebuie sa inchei asta,si stiu ca o sa vada doar cateva persoane,cu toate ca nu o sa vezi asta chiar sper ca peste ceva timp sa fiu fericit ca am realizat ceea ce voiam aici,cu toate ca nu prea cred ca este posibil,dar vorba aia "Speranta moare ultima".Iar daca dorinta mea nu se indeplineste,o sa ramana una dintre cele cateva amintiri frumoase ale mele,dar mai ales o sa invat ceva din aceasta experienta,Cel mai trist este ca inima rapeste acea persoana cu care ai cele mai putine sanse.Revin cat de curand cu ceva nou :D

Comentarii

Postări populare