Niciodata sa nu iti pui intrebarea "Mai rau de atat se poate?"

       Sincer sa fiu daca iti pui aceasta intrebare,sa nu astepti prea mult timp pana vei afla raspunsul,iar daca inca nu l'ai aflat inca iti spun eu,DA,de fiecare data si in orice siuatie se poate si mai rau.Acum 2 zile am povestit despre fata cu ochii hipnotizanti,tu toate ca nu au o culoare diferita,acei ochi au ceva care te atrag si te fac sa zambesti fara sa vrei,este o senzatie destul de ciudata,dar pe cat de ciudata pe atat de frumoasa.Mai ieri povesteam despre cea mai frumoasa colega de la munca,si imi parea atat de rau ca are 25 de ani si ca este mult mai mare ca mine,dar totusi ma gandeam ca mai rau nu se poate.Pana astazi cand am aflat ca eu si inca cativa colegi am fost repartizati pe un alt departament,iar ea nu era printre acesti colegi.Atat de trist am fost la aflarea vestii,dar sper din tot sufletul sa ne mai intalnim cateodata la munca.Niciodata sa nu va intrebati daca se poate si mai rau,pentru ca in momentul in care afli adevarul nu o sa mai fie deloc frumos.La prima vedere pare o fata super ok,exact pe gustul meu,dar dupa cum se intampla mereu,viata ne supune la anumite provocari sa vada daca le facem fata sau nu.Poate ca incerc sa ma consolez,dar nici eu nu stiu ce e mai bine,ce trebuie sa fac dar mai ales cum.Sunt si zile mai triste din pacate,cu toate ca noi vrem fericire totala,dar totusi si in ultimul ceas imi doresc sa fie totul ok.Revin cu povesti mai bune! (Sper)




Comentarii

Postări populare