O simpla stea cazatoare?Sau o amintire frumoasa?

        In seara asta (31.10.2015) eram atras de cerul senin din Brasov,iar stelele parca ma hipnotizau. Dupa cateva secunde de privit cerul am zarit o stea cazatoare,cel mai bun moment pentru o dorinta,dar la mine aproape tot ce este frumos vine cu o amintire placuta din copilarie.Ultima mea postare este Multumesc Kitty,persoana care mi'a facut copilaria de neuitat,iar cand am vazut aceasta stea cazatoare,m'am intors pentru cateva minute in trecut,acum 8 ani,alaturi de Kitty,pe o banca de la tara.Seara din 2015 are in comun acelasi cer senin si aceeasi stea cazatoare cu seara din 2007,diferenta este ca atunci eram mai mic si eram alaturi de ea.A trecut mult timp,si nu mai stiu ce mi'am dorit atunci,dar banuiesc ca voiam sa fiu impreuna cu cea mai frumoasa fata de la bunicii mei de la tara.Acum sincer imi doresc sa o vad fericita,sa o vad cu zambetul pe buze,dar chiar as vrea sa stau sa vorbesc putin cu ea. Dupa 3-4 ani in care nu am ajuns la bunicii mei,in aceasta vara am reusit sa ajung macar pentru o saptamana,si de cand am plecat din Brasov mi'am dorit extrem de tare sa o vad pe Kitty macar cateva secunde.Timpul a trecut,ea nu aparea,iar eu eram din ce in ce mai descurajat,si aproape sigur ca nu o voi mai vedea.Dar uneori lucrurile bune se intampla atunci cand te astepti mai putin,si cu o zi inainte sa ma intorc acasa a trecut alaturi de fratele ei.Era atat de frumoasa incat nu imi puteam lua privirea de la ea,si acum parca o vad.Cred ca dupa 8 ani de zile,inca sunt indragostit,dar rau de tot.Pe acest blog am scris majoritatea povestilor despre ea,dar credeti'ma ca ea a fost prima mea prietena,ea m'a invatat sa iubesc,ea m'a invatat sa sufar dupa o persoana si tot ea mi'a facut copilaria frumoasa.Si de fiecare data cand voi vedea o stea cazatoare,imi voi aduce aminte de acea seara din copilarie,pe banca din satul bunicilor mei,unde eram alaturi de tine,si eram cel mai fericit dar si fara griji.       P.S: "Sper sa te revad curand."

Comentarii

Postări populare