Multumesc Kitty

                             Stiu ca a trecut mult timp de cand nu am postat,dar chiar acum 5 minute mi'a venit o idee despre ce sa scriu , citind http://alecsbrasov.blogspot.ro/2015/06/dupa-8-anitot-nu-am-aflat-raspunsul.html si gandindu'ma la fata care mi'a facut copilaria mai frumoasa.Sincer chiar as vrea sa iti multumesc cumva,dar e greu,mai ales ca nu am mai vorbit de ceva timp.Sincer chiar sper sa iesim odata,sau poate sa ne intalnim la tara si sa stam de vorba candva,macar o ora.Iti multumesc din tot sufletul,chiar daca nu vezi acum,poate candva iti voi arata.Esti cea mai tare persoana,si cea mai frumoasa fata,dupa 8 ani nu a disparut niciun sentiment,ba chiar te plac si mai mult.Toata viata mea vei ramane cea mai frumoasa fata.Multumesc inca odata Kitty :* (Daca imi aduc bine aminte)






Comentarii

Postări populare