Care este rostul si de ce se intampla?

         
           Am simtit ca era timpul,stiu ca a trecut ceva timp de cand nu am mai postat.Sincer sa fiu mai am cateva povesti care sunt incepute si trebuie sa le gasesc un final.Nu stiu daca as fi inceput sa scriu in seara asta,dar o poza mi-a starnit interesul si a aprins o idee in mine.
          In ultima perioada nu am avut zile chiar bune,a fost nasol,parca mergea totul pe dos.Aparatul de la munca imi lua banii si nu imi dadea produsele,si am aflat ca tocmai pleaca persoana cu care voiam sa vorbesc.Si normal ca am incercat sa intru in vorba cu ea,in 3 zile am tras cat mai tare macar sa vorbim putin de tot.Am si reusit,normal ca regret ca nu am incercat mai repede pentru ca e o persoana ok,dar e bine si asa decat deloc.Ultima ei zi a fost in 9.11,si ziua urmatoare cand nu am mai vazut-o la munca am inceput usor usor sa ma gandesc.
          Intrebarea este una relativ simpla dar fara un raspuns prea bun.Dupa cum scrie si in titlu,care este oare rostul pentru care cunoastem anumite persoane pentru o perioada relativ scurta si de ce se intampla sa imi placa anumite fete cu care realizez ca nu am nicio sansa?
          Primul aspect care imi sare in ochi este zambetul si nu stiu de ce.Imi dau seama ca sunt atras de un zambet,iar aspectul secundar este culoarea ochilor,sunt nebun dupa ochii caprui.Este si mica de inaltime,si ceea ce imi place si mai mult e ca nu este panicata,adica cu toate ca nu te cunoaste intra in vorba cu tine.Nu stiu cum o sa fie de acum inainte,nu stiu daca o sa mai vorbim,o am la prieteni pe facebook dar il urasc tot mai mult.Desigur ca imi place aspectul principal,poti lua legatura cu persoane de pe intreaga planeta,dar in momentul in care vrei sa socializezi cel mai bine e fata in fata.
          Stiu ca am scris mai sus ca imi plac anumite fete cu care nu am nicio sansa,dar la varsta e totul ok,e anul 2 la facultate,ceea ce inseamna ca suntem de aceeasi varsta,si cu toate astea simt ca nu am sanse.Recunosc greu dar pot spune ca nu incerc pentru ca am o frica sa nu fiu respins si pe langa asta sunt si timid.Nu stiu cum am scapat de timiditate cand am vorbit cu ea.
          Orice sfat ajuta pentru a scapa de timiditate,sper sa reusesc odata sa scap pentru ca stiu ca nu e foarte ok,si o sa revin cat de curand,promit.

Comentarii

Postări populare