Are rost oare sa schimbi ceva?



       Tot timpul m'am gandit,oare daca as avea ocazia sa ma intorc in trecut pentru un timp limitat,ce as face?As schimba anumite lucruri sau m'as bucura de clipele frumoase.De schimbat nu prea as avea ce,doar as incerca sa profit mult mai mult de momentele care m'au facut fericit,si asta doar pentru ca acum stiu ca s'au terminat mult prea repede si au ramas amintiri placute.
          Sunt o persoana extrem de visatoare si amintirile frumoase din trecut ma fac sa mai fericit in momentele grele,dar mai ales ma fac sa ma gandesc ca mai urmeaza altele cel putin la fel de frumoase.
          Sunt multe experiente prin care am trecut,una dintre cele mai importante este cu prima prietena.A fost o perioada fericita din viata si sigur si cea mai tare vacanta de vara.
          Stiu ca fiecare persoana din viata mea are o influenta directa,fie buna sau rea,eu sunt cel mai fericit,ma bucur pentru ca am de unde invata.De multe ori realizezi ca oamenii nu sunt chiar asa de buni precum credeai,dar totusi mai exista si exceptii care te uimesc.
          Sarind putin de la subiect pe final,am o foarte mare curiozitate pe moment si sper sa primesc raspuns odata.Imi place sa privesc reactiile oamenilor pe strada,in special fetelor.De fiecare data cand vad o fata pe strada si incerc sa ma uit in ochii ei,ea fie ma evita,fie este cu ochii in jos sau este atenta la telefon.Oare de ce majoritatea fetelor evita contactul vizual?
          In incheiere sper sa va placa,si revin cu ceva nou curand.




Comentarii

Postări populare