O greseala care nu trebuie repetata de nimeni

           
                      A trecut mult timp de cand nu am mai postat,si stiu asta,dar abia astazi,25.07.2015 la ora 03:00 dimineata mi'am adus aminte de o chestie care trebuie povestita,poate vede cineva si invata din unele greseli.Dragi parinti,viitori parinti,daca copilul vostru va intreaba,unde ati fost,mai bine i'ati zambi si i'ati spune adevarul,decat sa ii oferiti niste bani crezand ca asta il poate face sa nu isi mai puna intrebari.Gresit,o sa ii vina sa va rupa banii in fata,si o sa isi aminteasca de aceasta "MITA" cu care ati incercat sa ii inchideti gura.Le stricati copilaria,ii intristati si ii schimbati.Cand inca stateam cu tatal meu si el facea acelasi lucru dupa de lipsea cate o saptamana de acasa fara sa spuna nici macar un lucru,ii era mai usor sa se ascunda asa,evita 3 persoane care puteau sa ii puna intrebari,plus ca,daca "draga" lui familie afla ca pleaca la mare,ii strica toate planurile si nu mai putea sa isi petreaca minunata vacanta de vara alaturi de animalu ala mergator.Cand venea din vacanta lui minunata,si eu il intrebam unde a fost,primeam 10-20 de lei fara sa ii cer absolut nimic.Pe cat de mult ma amuza acum,pe atat de trist este.Dar p*la mea mai bine merge cu vita aia la mare,decat sa mearga cu sotia lui si copii.Jur,de acum va spun ca vreau sa avem o discutie,pe ea as vrea sa o rup in bataie ca sa simta si ea suferinta mea de atunci cand ne'am vazut prima oara la ea acasa in mortii ei(2006-2007 nu mai stiu exact),si acum stiu sa ajung acolo si jur,vreau sa iti fac viata mai urata,iar cu tine sa am o discutie lunga despre toate lucrurile care m'au ranit.Dragi parinti,faceti'le copilaria mai frumoasa,nu mai urata,o sa aprecieze asta cand cresc,din acest motiv imi admir mama,ea este  eroul meu :D Ne auzim curand,cu o noua poveste.

Comentarii

Postări populare